Translate my blog

piątek, 14 czerwca 2013

Chojna

Wczoraj zaszło już kilka zmian i mam nadzieję, że teraz blog jest bardziej czytelniejszy. Już niedługo nastąpią kolejne transformacje ;)
Dziś dodaję pocztówkę z Chojny, którą wygrałam w konkursie. Było kilka pytań i ja odpowiedziałam dobrze na jedno dot. Diego Maradony, dzięki czemu otrzymałam poniższą pocztówkę oraz kilka innych :) Udało mi się w sumie trafić w odpowiedź, ponieważ na jednych zajęciach braliśmy o kościele Diega Maradony i dlatego wpadł mi ten człowiek w pamięć. On nawet ma swoje kapliczki, przy których wyznawcy się modlą...
No, ale mam w sumie pisać o Chojnie, które jest miastem w województwie zachodniopomorskim i przepływa przez nią rzeka Rurzyca.
Na zdjęciu znajdują się:
1. Plac Konstytucji 3 Maja, gotycki ratusz, obecnie Chojeńskie Centrum Kultury oraz Kościół Mariacki NMP
2. Brama Świecka z XV wieku
3,4. ul. Jagiellońska
5. Poaugustiański kościół i klasztor z XIII-XIV wieku
6. ul. Władysława Jagiełły

Konkurs

1 komentarz:

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)