Translate my blog

czwartek, 13 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Dzisiaj wróciłam po kilkudniowej nieobecności i co? I taka mała niespodzianka! 
Otóż mój blog został nominowany do Liebster Blog Award! Otrzymałam, aż 2 wyróżnienia: od Frutinki oraz od werciarad.


Bardzo się cieszę, że mój blog został doceniony :)
Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Odpowiedzi na pytania Frutinki:
1. Jakie otrzymane pocztówki sprawiają Ci największą radość?
Wszystkie!!!

2. Co ma dla Ciebie większe znaczenie - obrazek, który pocztówka przedstawia, czy to, co nadawca napisał?
Ważne jest i jedno i drugie :)

3. Na innych blogach pocztówkowych interesuje Cię zamieszczony wpis/opis, czy tylko wizerunek przedstawionych pocztówek?
Lubię czytać wpisy innych osób, dzięki nim dowiadujemy się czegoś o danej pocztówce więcej.

4. Czego nie lubisz przy wypisywaniu pocztówek?
Czasami zaczyna mi brakować miejsca i muszę ścieśniać wyrazy :/

5. Do jakich osób lubisz najbardziej wysyłać pocztówki?
Do wszystkich :)

6. Poza pocztówkami, czym się interesujesz, co lubisz zrobić?
Lubię czytać książki oraz jeździć na rowerze. Moim hobby jest również akwarystyka. Ogólnie lubię robić wiele rzeczy :)

7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś wyjechać, jaki kraj zwiedzić, gdyby nie ograniczały Cię fundusze?
 Na pewno Egipt i może Indonezję.

8. Jaka jest twoja ulubiona książka, do której często wracasz?
 "Tajemniczy ogród" czytałam 2, czy 3 razy.

9. Czy razem z Tobą mieszkają zwierzęta? Jeśli tak, to jakie?
 Kocham zwierzęta :) No i tak jak wspomniałam wcześniej interesuję się akwarystyką, więc mam duże akwarium, z 14 rybkami. Także mam psa.

10. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać, a na dźwięk jakiej uciekasz?
Nie lubię metalu, a resztę słucham.

11. Co najbardziej Cię wzrusza?
Dobry film, np. "Mój przyjaciel Hachiko".
******************
Odpowiedzi na pytania werciarad:

1. Skąd się wziął Twój nick?
Od imienia Edyta

2. Skąd pomysł na bloga?
Chciałam podzielić się swoim hobby z innymi, a blog jest na to dobrym sposobem.

3. Co ciekawego można zobaczyć w Twoim mieście/okolicach?
Przemyśl, a w nim zamek Kazimierzowski, Kopiec Tatarski, Katedrę z wieżą katedralną, Muzeum Fajek i Dzwonów w wieży zegarowej i wiele innych zabytków, warto wybrać się także na wycieczkę rowerową po Twierdzy Przemyśl, oraz odwiedzić zamek w Krasiczynie i Arboretum w Bolestraszycach :)

4. Czy można tam zjeść typowo regionalną potrawę?
 Pizza po przemysku [lol] a szczerze to chyba nie

5. Jakie są nietypowe słowa używane w Twoim regionie?
tarebić, wyduszać, pokrzywiać się, meszty, kiwotać i wiele innych

6. Polska potrwa, za którą przepadasz. 
 Rosół i pierogi [mniam]

7. Jakiej polskiej potrawy nie lubisz?
Flaki!!!
8. Miejsce w Polsce które polecasz na weekend.
 Przemyśl ;) Bieszczady

9. Ulubiona książka.
 Wiele ich, ale np. "Klejnot Medyny", czy "Trędowata"

10. Twój sposób na relaks.
 Dobra książka, dobry film, dobra muzyka

11. Twoje wakacyjne plany?
 Eeeee... Jeszcze nie wiem...
******************
 Nominacje ode mnie wędrują do:

A oto mój zestaw pytań:
1. Dlaczego prowadzisz bloga o takiej tematyce?
2. Co najbardziej Ci się podoba w prowadzeniu bloga?
3. Czego nie lubisz w blogowaniu?
4. Jakie blogi najczęściej czytasz?
5. Jakie filmy najbardziej lubisz?
6. Jakie książki czytasz?
7. Twój sposób na nudę.
8. Jakie miejsce w Polsce chciałbyś/abyś odwiedzić?
9. Jakie zwierzęta najbardziej lubisz?
10. Ciekawe miejsce, które polecasz odwiedzić.
11. Co chciałbyś zmienić w moim blogu?

Ostatnie pytanie nie jest zadane na żarty, ale planuję duże miany na blogu. Jestem dlatego też ciekawa Waszej opinii, co się Wam podoba, a co nie :) Odpowiedzi na te pytania umieszczajcie na swoim blogu, natomiast w komentarzu proszę o linka do Waszych wpisów.
Życzę udanej zabawy :D

5 komentarzy:

  1. Gratulacje, ciekawie jest poznać nieco więcej o Tobie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Cleo

    OdpowiedzUsuń
  2. Och dziękujemy bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za udzielenie odpowiedzi:0)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)