Translate my blog

piątek, 31 stycznia 2014

Uganda

Myślałam, że szybciej zbiorę pocztówki z Ameryki Południowej, niż dostanę pocztówkę z tego kraju. Paul, od którego otrzymałam pocztówkę, pierwszy do mnie napisał wiadomość. Poprosiłam go o pocztówkę z jego kraju i długo nie musiałam czekać, by ją otrzymać! Ależ się cieszyłam z tej kartki i w sumie nadal się cieszę :) Paul, od którego otrzymałam tę cudną kartkę jest założycielem i prezesem organizacji Shalom For Africa, która ma na celu tworzenie funduszy stypendialnych dla sierot AIDS, zapewnienie opieki zdrowotnej, wspieranie matek samotnie wychowujących dzieci oraz wiele innych.

Swap


7 komentarzy:

  1. Jeeeeja.. Pocztówka z Ugandy, i to dodatkowo od wyjatkowej osoby :)
    Zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tresc ale i forma bardzo przykuly moja uwage. Moja opinia?
    Jak najbardziej na TAK !

    Odwiedź moją witryne internetową Rospuda zaprasza

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna kartka :) i do tego tak rzadki kraj i ciężki do zdobycia! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)