Translate my blog

piątek, 21 lutego 2014

Ankieta i Braniewo

Od wczoraj po lewej stronie forum umieściłam krótkie pytanie: "Czy pozostawić podział na kontynenty?". Chodzi mi o to, byście mi pomogli zdecydować, czy etykiety z krajami po prawej stronie pozostawić tak jak są, czy wszystkie państwa ułożyć alfabetycznie. Ja sama nie umiem zdecydować, bo wszystko ma swoje plusy i minusy. Czasem taki podział mnie denerwuje, a czasem jestem z niego zadowolona. Dlatego pytam się Was, bo to dla Was również ma być wygodne :) Widzę, że już kilka osób odpowiedziało. Będzie mi miło, gdy pomożecie podjąć mi decyzję. Oddawać swoje głosy można do przyszłego czwartku.

Dziś pokażę Wam już drugą pocztówkę z Braniewa od Małgorzaty. Zdjęcia te zostały wykonane początkiem XX wieku.

Różne

7 komentarzy:

  1. Podział na kontynenty jest lepszy moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pocztówka.
    Głos już swój zostawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnych zastrzeżeń do panującego podziału wszystko dla mnie na Twoim blogu jest czytelne i łatwe do odnalezienia , pozdrawiam marekmp21
    w Gdyni wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ankietę stworzyłam, gdyż nie jestem pewna czy blog jest czytelny dla odwiedzających, ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  4. Pocztówka piękna :) Głos w ankiecie oddany już wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)