Translate my blog

poniedziałek, 3 lutego 2014

Sopot

Od wczoraj po lewej stronie stworzyłam odnośnik do mojego profilu na postcrossing.com. Tak jak widać nie mam zbyt wielu offów wysłanych :( W tym miesiącu może uda mi się wysłać jakiegoś, ale to się okaże...
Od jakiegoś czasu także mapka na dole bloga, przedstawiająca kraje z jakich otrzymałam pocztówki, została zmieniona. Wcześniej była bez granic państw, ta ma funkcję przybliżania i jest jednolita. Wydaje mi się, że jest też lepsza, dlatego zmieniłam.
Dziś pokażę Wam pocztówkę z Sopotu, którą otrzymałam od Gosi. Przedstawia ona Krzywy Domek "Fantazjon":

Różne

1 komentarz:

  1. Ja też mam nieco ponad 100 offów :-) a ten Domek w Sopocie zawsze mnie intrygował, chciałabym kiedyś go zobaczyć na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)