Translate my blog

środa, 2 kwietnia 2014

Wyzwanie - Uwolnij List

Ostatnio wzięłam udział w moim pierwszym wyzwaniu :) Organizowała je Agnieszka z bloga Pocztówki Ag. W ramach tego wyzwania każda osoba miała wysłać list oraz jakąś niespodziankę. Oto co otrzymałam od Patrycji:

Wyzwanie
Oprócz listu otrzymałam:
- kolczyki

- kwiatka
- 2 maseczki
- 2 herbatki
- spinacz z motylkiem


Bardzo lubię kolor żółty, więc papeteria i motylek bardzo mi się podobają. Na dodatek uwielbiam takie motylki, tak jak różnego rodzaju kolczyki :) Herbatki były bardzo dobre, a maseczki już zużyłam i są naprawdę super!

15 komentarzy:

  1. Fajna przesyłka :) Ja na swój list jeszcze czekam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że do końca tygodnia dotrze do Ciebie :)

      Usuń
  2. A ja d***a jestem i jeszcze nie założyłam kąta :(

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super list i prezenciki - ja nadal oczekuję na swój... ;) mam nadzieję, że przed weekendem dojdzie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki i mam nadzieję, że szybko otrzymasz swoją przesyłkę :)

      Usuń
  4. super niespodzianka:) myślałam że podzielisz się ze mną maseczkami a Ty już je zużyłaś :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty byś chciała, żebym się tylko z Tobą dzieliła :P Ty kiedy ze mną się czymś podzielisz? ;)

      Usuń
    2. zawsze się z Tobą dzielę :D

      Usuń
  5. Bardzo się ciesze, że moja akcja spodobała się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to bardzo :) Trzeba częściej organizować takie wyzwania, bo to super sprawa :)

      Usuń
    2. Popieram!:-)

      Usuń
  6. Fajny list ! ;) Ja jeszcze swojego nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)