Translate my blog

poniedziałek, 15 grudnia 2014

Toruń

Poniższą karteczkę z Krzywą Wieżą w Toruniu otrzymałam od Sebastiana. Krzywa Wieża jest średniowieczną basztą miejską, która swoją nazwę zawdzięcza znacznemu odchyleniu od pionu. Odchylenie to wynosi 1,46 m. 
Pocztówka została ostepmplowana datownikiem okolicznościowym, z okazji 5. i 17. Mistrzostw Świata w Akrobacji Szybowcowej Advanced i Unlimited, które odbyły się dnia 2 sierpnia w Toruniu. 
Ostatnio otrzymałam dużo kartek z datownikami okolicznościowymi i już niedługo Wam je wszystkie pokażę :)

Swap


11 komentarzy:

  1. Chciałabym kiedyś zobaczyć na żywo tą wieżę tak samo jak i w Pizie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja widziałam i mam koło niej zdjęcie :)

      Usuń
    2. To super :) Też ją widziałam, ale czy mam koło niej zdjęcie tego nie pamiętam :)

      Oczywiście kartka super, stempelki też :)

      Usuń
  2. Widziałam ją na żywo, jest bardzo fajna, tylko trudno sobie z nią zrobić zdjęcie :p
    Perspektywa na tej pocztówce jest niezła, co sprawia, że kartka ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kartka, bardzo malowniczy zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa pocztówka:) Krzywa wieża nie tylko w Pizie, nie trzeba daleko jechać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy zaułek na poczówce i do tego ten super datownik! Pięknie :)
    - Krystyna B.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja myslalam, ze to zdjecie jest tak zrobione, zeby dawalo taki efekt! Ladna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten, komu uda się stanąć prosto przed Krzywą Wieżą, z nogami przy murze, według legendy nigdy nie skłamał ;)
    W Krzywej Wieży jest chyba kawiarnia, ale nigdy nie byłam w środku.
    Ale lubię to miejsce i wydaje mi się, że każdy, kto odwiedza Toruń, powinien zobaczyć Krzywą Wieżę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)