Translate my blog

środa, 8 kwietnia 2015

Skansen w Sanoku

Na razie trwają u mnie przygotowania do remontu. Z jednego pokoju meble już są wyniesione, teraz wynoszę rzeczy z drugiego pokoju i jak mąż wróci z pracy to będziemy wynosić meble. Chwilę zrobiłam sobie odpoczynku i dlatego chciałabym Wam przy okazji pokazać pocztówkę jaką otrzymałam od Weroniki w ramach prywatnej wymiany. Przedstawia ona cerkiew greckokatolicką z Grąziowej z 1731 roku. Obecnie cerkiew znajduje się w skansenie w Sanoku, w sektorze bojkowskim.

Swap


11 komentarzy:

  1. Pocztówka ładna, ale znaczek podoba mi się bardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że mam tą kartkę w swoim pudełku, tyle że niewypisaną. Jest bardzo ładna, bo architektura drewniana naprawdę ładnie prezentuje się na pocztówkach i chyba ma sporą liczbę zwolenników :)
    Zaskoczył mnie znaczek! Nigdy nie widziałam takiego wśród brytyjskich znaczków :)
    U mnie sąsiedzi coś dzisiaj wiercili, więc może też mają jakiś remont, kto wie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w tym skansenie, piękne miejsce.
    Znaczek jest piękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. W Sanoku zawsze bywam przejazdem. Znaczek chyba z WIk Brytanii, ale jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka i znaczek jakby związane tematycznie motywem lasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo interesujący skansen, ale jak dla mnie najpiękniejszy skansen znajduje się w Biskupinie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sanok to piękne miejsce, przez wiele osób zapomniane. Koniecznie ponownie muszę je odwiedzić i udać się do tego pięknego skansenu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale piękne miejsce! Skansen w Biskupinie pamiętam do dziś, a byłam tam jako dziecko. Piękne miejsce, które polecam każdemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale piękne miejsce. Jak dla mnie niedawnym odkryciem jest Kaszubski Park Etnograficzny. Równie piękne miejsce jak Skansen w Sanocku. Warte zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)