Translate my blog

poniedziałek, 30 listopada 2015

Kościerzyna

Kościerzyna jest miastem położonym w województwie pomorskim, w powiecie kościerskim. Miasto leży na Kaszubach w otoczeniu jeziora Gałęźne, jeziora Kapliczne i jeziora Wierzysko. Kościerzyna w herbie posiada niedźwiedzia pod dębem na białym tle. Na pocztówce znajduje się:
1. Pomnik Remusa
2. Fontanna na Rynku
3. Muzeum Kolejnictwa
4. Panorama miasta z lotu ptaka
Pocztówkę otrzymałam od Madzi, której serdecznie dziękuję, że zawsze o mnie pamięta :)

Różne


17 komentarzy:

  1. Ciekawe miejsce, o którym oczywiście nie słyszałam :( Mam nadzieję, że kiedyś je odwiedzę :) Ciekawa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłem w tym roku w Skansenie Kolejnictwa w Kościerzynie. Bardzo urokliwe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio dostałam dość podobną pocztówkę z tego miejsca, ale zamiast fontanny i panoramy na mojej jest Kościół Świętej Trójcy oraz kaszubskie nuty, Piękna pocztówka

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się gdzieś, kiedyś nazwa obiła o uszy. Prze to dolne zdjęcie z lotu ptaka pocztówka wydaję się strasznie pstrokata, aż oczy bolą. Napis zrobiony fajną czcionką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę się wszytsko zlewa, przez to dolne zdjęcie

      Usuń
  5. Bardzo fajna pocztówka. Musi być tam mnóstwo wąskich uliczek, gdyż zdjęcie z lotu ptaka wygląda na bardzo gęsto zbudowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ryneczek tego miasteczka wygląda ciekawie. Ładna pocztówka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kościerzyna jest teraz fajnie odrestaurowana i naprawdę przyjemnie się tam spaceruje. lubię takie małe zabytkowe miasteczka z małym rynkiem, uliczkami, które za chwilę się kończą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedźwiadek prawie jak nasz przemyski ;) Super karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jak jest tak zielono. Strasznie mi tego w Gnieźnie brakuje. Jednak jest za co cenić mniejsze miasteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. My w Kościerzynie byliśmy wiele razy. Ale jakoś nie zapamiętaliśmy zbyt wiele. Może czas pojechać jeszcze raz?

    OdpowiedzUsuń
  11. Na studiach uczyłam się o Kościerzynie, bo mają bardzo ładny rynek. Nawet ta fontanna mi się podoba. W ogóle całe miasto jest ładne, z tego co pamiętam. Nie mam jednak żadnej kartki z tej miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muzeum Kolejnictwa to coś w sam raz dla karlin91! kartka jest świetna. często gdy jestem na Kaszubach, na Pomorzu, to widzę tablice drogowe wskazujące na Kościerzynę właśnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)