Translate my blog

niedziela, 15 listopada 2015

Liebster Blog Award #3


Dzisiaj u góry strony pojawiła się nowa zakładka: "Nominacje/Wyróżnienia", w której znajdziecie wszystkie wyróżnienia bloga. które otrzymałam, a także wywiady, których udzieliłam :)
Niedawno otrzymałam kolejną nominację do Liebster Blog Award, tym razem od Ratri. Kolejną, ponieważ jest to już piąta nominacja jaką otrzymałam od początku prowadzenia bloga. Cieszę się, że komuś podoba się mój blog :)
A oto kilka informacji, czym jest Liebster Blog Award:
Nominację do Liebster Blog Award dostaje się od innego blogera, jako podziękowanie za dobrze wykonaną pracę. Jest to nagroda przeznaczona dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę, która Was nominowała, następnie nominować kolejne 11 blogów i zadać im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Was nominował. 



1. Jaką supermoc (tylko 1) chciałabyś mieć?

Chciałabym móc przenosić się w czasie i porównywać, jak było kiedyś, jak będzie za ileś lat, a jak jest teraz :) Myślałam także nad czytaniem w myślach...

2. Jakie jest Twoje największe marzenie podróżnicze?

Pisałam o tym już kilka razy :) Rzym i Egipt 

3. Kim chciałaś być będąc dzieckiem?

Jako dziecko chciałam być wieloma osobami m.in. piosenkarką, czy nauczycielką. 

4. Sposób na przetrwanie chłodnych jesiennych dni to...? 

Dobry film, dobra książka i koc :)

5. Kawa czy herbata?

Herbata, bo nie przepadam za kawą. 

6. Jaki zapach uwielbiasz? 

Trudne pytanie... Uwielbiam wiele zapachów! Przede wszystkim nie lubię bardzo słodkich, wolę bardziej cytrusowe, owocowe zapachy. Lubię także zapach skoszonej trawy, pieczonego ciasta, czy zapach wiosny.

7. Czego nie lubiłaś jeść będąc dzieckiem, a teraz uwielbiasz? I odwrotnie...

Zawsze dużo jadłam i mało wybrzydzałam, ale jak byłam mała nie lubiłam śmietany np. pierogów ze śmietaną, teraz bez śmietany ich nie zjem. 

8. O czym zawsze (często) zapominasz?

Zapominam przede wszystkim o tym, gdzie położyłam telefon lub pilota od telewizora. O innych rzeczach staram się pamiętać, choć też zdarzają się małe zaniki pamięci ;)

9. Wolisz wstać o 6, czy spać do 10?

Zdecydowanie spać do 10! Nawet jak obudzę się o 6, to i tak będę w łóżku leniuchować do 10, jeśli oczywiście mam ku temu okazję :)

10. Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw czy Slytherin? i dlaczego?

Gryffindor, ponieważ tam były najmilsze osoby, no i przede wszystkim Harry Potter :)

11. Bluza czy sweterek?  

Zależy gdzie... zależy z kim... 

Mam nadzieję, że poznaliście mnie jeszcze bardziej dzięki temu postowi. Dziękuję jeszcze raz Ratri za nominację :) Ja nie nominuję nikogo, ale jak ktoś ma tylko ochotę, to może odpowiedzieć na powyższe pytania :)


 

11 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi, a niektóre dość zaskakujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi na moje pytania :) podróże w czasie chyba jednak nie dla mnie :D Też miałam problem ze śmietaną będąc dzieckiem - z pierogami nie jadłam, ale z innymi rzeczami już tak... ale w tym momencie również sobie tego nie wyobrażam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja śmietany unikałąm jak ognia ;) teraz łyżeczką z kubka czasami wyjadam :)

      Usuń
  3. śmietanie nadal mówimy nie, szczególnie do pierogów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mnie nie zaskoczyłaś przy żadnym pytaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znasz mnie od zawsze, więc czym miałabym Cię zaskoczyć :)

      Usuń
  5. Do Egiptu zupełnie mnie nie ciągnie, ale Rzym chętnie odwiedzę :) pierogów ze śmietaną raczej nie lubię, jednak same pierogi juz tak! Zaniki pamięci? Ja też je mam, np. często nie pamiętam co jadłam na śniadanie haha xd
    Eli, u mnie na blogu są dwa konkursy, gdybyś miała ochotę wziąć udział to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niektóre moje odpowiedzi na te pytania byłyby takie same jak Twoje. :) też czeka mnie odpowiadanie na pytania zadane przez Natalię. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)