Translate my blog

środa, 30 grudnia 2015

Paczka od Tomasza

Na początku chciałabym podziękować Madzi N. za kartkę świąteczną, która przywędrowała do mnie wczoraj. Dziś natomiast przyszła do mnie paczka od Tomasza :) Oto co w niej znalazłam:


Jak widać otrzymałam mnóstwo rzeczy: notesy, długopisy, breloki, pocztówki, herbaty, słodycze, odblaski, kalendarz, linijkę i mnóstwo innych drobiazgów.
Oto niektóre rzeczy z paczki:
- zakreślacz w kształcie kwiatka


- w paczce znalazłam 2 breloki z miniaturowym metrem :)


- były tam też inne breloki np. z malutką latarką, a także smycz


- kalendarz na przyszły rok w formie notesu :)


- w kopercie były oczywiście pocztówki!!!


- materiał z białym tugrysem :)


Wszystko jest po prostu super! Dziękuję Tomaszowi za przygotowanie takiej wspaniałej paczki, a Madzi N. za jej wysyłkę :)

22 komentarze:

  1. Huh, that's quite a package!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa paczka, podobają mi się te breloczki z metrem :) Widzę dużo interesujących pocztówek, zapewne niektóre będę mogła jeszcze obejrzeć z bliska w innych postach :) Jak na razie rzuca mi się w oczy najbardziej Singapur, ponieważ uwielbiam pocztówki z nocnymi widokami i jest na wierzchu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocztówki oczywiście będą przedstawione w innych postach :)

      Usuń
  3. Świetna przesyłka :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego Nowego Roku, wielu sukcesów i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie także rzuciła się w oczy kartka z Singapuru :) Paczucha genialna! Tyle różnych rzeczy, że nie wiadomo co podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Tomasz zawsze nas zaskoczy, prawda? Też otrzymałam od niego paczkę ostatnimi czasy, znalazły się w niej podobne rzeczy, mnóstwo przydatnych, no i oczywiście pocztówki. <3 U mnie Singapur jest nowym krajem, także bardzo się cieszę. Do Twojej siostry również wysłałam paczkę od Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, prawda! Zawsze Tomasz zaskakuje mnie swoimi przesyłkami i zawsze sprawiają mi one mnóstwo radości :)

      Usuń
  7. Ale paka! Wszystkiego dobrego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również otrzymałam paczkę od Tomasza! Dobrze, że szybko pokazałaś co w niej było, bo nie mogłam się doczekać! Trzymać w ręku paczkę, a nie wiedzieć co jest w środku. Po prostu horror :P
    Tak w skrócie to mnie zachwyciły herbaty, strażackie gadżety i kreatywny zeszyt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że w imieniu Tomasza wysłałaś do mnie tę paczkę :) na pewno była to dla Ciebie katorga wysyłać, a nie wiedzieć co :)

      Usuń
  9. Moje kartki w tym roku całkiem późno podochodziły :p ale ważne ,że zdążyły przed grekokatolicką wigilią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie paczka tylko paaaaaaaka! :D Pocztówki bardzo ciekawe! Wiele z nich również bym przygarnęła! :D A zakreślacz bardzo przydatny - szczególnie podczas zbliżającej się sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie już sesja nie obowiązuje, ale w czasie studiów na pewno byłby przydatny :)

      Usuń
  11. Super gadżety znalazłaś w paczce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tomasz złoty człowiek! Przepiękne paczuchy Wam podarował - Wam, bo już jesteś kolejną osobą, u której je widzę :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)