Translate my blog

sobota, 19 grudnia 2015

Przesyłka urodzinowa od Madzi

Wczoraj otrzymałam paczkę urodzinowo-świąteczną od Madzi. W przesyłce znalazłam wiele prezentów, które były zapakowane osobno :)


Rozpakowywanie tego wszystkiego sprawiło mi wiele frajdy :) Oto co dostałam:


Oprócz listu, opłatka, książeczki "Dobrze, że jesteś", słodyczy i kawy otrzymałam także:
- folkowe bombki, któe bardzo mi się podobają <3 p="">


- kubek świąteczny ze słodyczami, które można zawiesić na choince :)


- świecznik


- zestaw kosmetyków NIVEA (Antyperspirant w sprayu INVISIBLE Clear oraz Odżywcze mleczko do ciała)


- wygodne kapcie na zimne dni :)


- choinkę ledową, która zmienia kolory 


- kartkę urodzinową 


Przesyłka ta sprawiła mi wiele radości. Wszystko jest wspaniałe!!! Dziękuję Ci Madziu, za włożenie serca i czasu, w przygotowanie dla mnie tak cudownego prezentu!!! :)


10 komentarzy:

  1. O jakie cudowne prezenty. Mała rzecz a cieszy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prezenty. Kapcie i bombki są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cudowności i wpsaniała niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudności. A bombki wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwie się, że jesteś taka zadowolona! :D Chyba każdy by był z takiej cudownej paczki :D Najbardziej podobają mi się te folkowe bombki i kubek z reniferami - ostatnio takie wzory bardzo mi się podobają (ale nie na ubraniach :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe prezenty! Magda musiała poświęcić sporo czasu, aby zapakować to wszystko, ale efekt jest świetny. mnie najbardziej podoba się kubek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna paczka, szczególnie spodobały mi się te folkowe bombki, bo nigdy takich nie widziałam! a kubek też jest świetny, mam taki sam i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny prezent :) Folkowe bombki są cudowne, mam pocztówki z takimi wzorami i bardzo je lubię. Muszą świetnie wyglądać na choince!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi Edi!
    I nominated you for the Liebster Award - hope, that you will spread the joy! :)
    http://writeglobe.blogspot.fi/2015/12/liebster-award.html

    Best,
    Laura

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)