Translate my blog

niedziela, 8 grudnia 2013

Coraz bliżej Święta...

W związku z tym, że Święta szybko się zbliżają należy pomyśleć o Świątecznych przygotowaniach. Ja już robię listy co trzeba kupić i przygotować na Boże Narodzenie. Powoli też ogarniam dom :) Pamiętam także o swoich znajomych, którym wysyłam kartki świąteczne. Oczywiście na Święta wysyłam także smsy z życzeniami, ale jednak niektórym warto wysłać pocztówkę. Ostatnio brałam udział w dwóch tagach i te zwykłe pocztówki na odwrocie zawierają także krótkie życzenia świąteczne :) A Wy wysyłacie kartki świąteczne? Czy życzenia składacie w jakiś inny sposób?
A ja w przyszłym tygodniu wysyłam następujące kartki:

Wysyłane

10 komentarzy:

  1. oo świąteczna wiewiórka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha napisałam, że są 2 pocztówki z tagów i na odwrocie znajdują się życzenia świąteczne :) Szczecin też nie jest pocztówką świąteczną, ale z życzeniami :D

      Usuń
    2. a masz podwójną tę wiewiórkę? mam koleżankę, której dwa pierwsze słowa po polsku to było: "cześć" i "wiewiórka" na pewno ucieszyłaby się z takiej na święta :)

      Usuń
    3. Przykro mi, ale taką wiewiórkę miałam tylko jedną :(

      Usuń
  2. Ja najbardziej lubię wysyłać pocztówki świąteczne, moim zdaniem to o wiele lepsze niż sms :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię wysyłać pocztówki, ale jak miałabym wysłać wszystkim to zbankrutowałabym przed Świętami ;)

      Usuń
  3. Ja juz jedną partię wysłałam :) Teraz czas na drugą.
    Co roku obiecuje sobie, że wysle mniej niz zawsze a wychodzi jak wychodzi :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Ja mówiłam, że w tym roku wyślę najwyżej 2 pocztówki. Znając życie to jeszcze kilka wyślę :) Wczoraj jeszcze jedną dopisałam :D

      Usuń
  4. jedna z tych pocztówek dotarła do nas:) wielkie dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)