Translate my blog

poniedziałek, 9 grudnia 2013

Roztoczańskie chaty

Roztocze jest przepiękne! Polecam tym, którzy jeszcze nie mieli okazji odwiedzić tego regionu. Z uwagi na niepowtarzalne walory przyrodnicze utworzono tam w 1974 roku Roztoczański Park Narodowy. Istnieją także liczne Parki Krajobrazowe i rezerwaty przyrody. Moje roztoczańskie pocztówki można obejrzeć TUTAJ. Trzeba przyznać, że widoki są tam niecodzienne :) 
Jeżeli chodzi o poniższą pocztówkę, to długo musiałam czekać nim w końcu ją otrzymałam. Seria tych roztoczańskich pocztówek bardzo mi się podoba, więc nie dziwne, że w swoich favach znalazła się i poniższa kartka. 13 czerwca tego roku w końcu zostałam zatagowana roztoczańskimi chałupkami. Czekałam, czekałam i czekałam i... kartka nie dochodziła. Okazało się, że przepadła w drodze i adresatka wysłała mi następną. Ta dotarła do mnie początkiem października, ale Laura wysłała mi także drugą pocztówkę w ramach przeprosin. Niedługo i ona znajdzie się na blogu :)

Tag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)