Translate my blog

wtorek, 21 stycznia 2014

Ciąg dalszy o powiatach oraz Dzień Życzliwości

Dziś, tak jak obiecałam, pojawiła się lista powiatów, których poszukuję. Na razie nie jest to pełna lista, gdyż potrzeba czasu, bym przyporządkowała każdy brakujący powiat danemu województwu. Lista znajduje się w zakładce "Poszukuję" lub pod tym linkiem: http://edi-pocztowki.blogspot.com/p/poszukiwane_21.html. Będzie ona na bieżąco aktualizowana.
Chciałabym podziękować osobom, które odezwały się do mnie, by poinformować mnie z jakich powiatów pocztówki posiadają, bądź mogą posiadać :) Dziękuję wszystkim, którzy pomogą uzbierać mi białe plamy na mapce :)

Dziękuję za życzliwość, więc żeby było w miarę tematycznie ;) oto pocztówka od Weroniki:

Różne

5 komentarzy:

  1. dobrze, że zrobiłaś listę, bo na mapie to nie zawsze wiadomo jak się nazywa dany powiat:) mam jeszcze pytanko czy np. z powiatu przeworskiego musi być Przeworsk czy może być inna miejscowość?

    widzę, że dodałaś nowy dodatek i ja ja jestem w komentarzach na pierwszym miejscu :D co mnie bardzo cieszy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista jeszcze nie jest skończona, ale myślę, że dziś skończę.
      Z powiatu przeworskiego oprócz Przeworska, może być np. Adamówka, Kańczuga. Sieniawa, Tryńcza czy Zarzecze lub jakaś nawet mała wieś, należąca do tego powiatu.
      A ten dodatek jest już minimum miesiąc :)

      Usuń
    2. o widzisz, a ja dopiero wczoraj go zauważyłam :)

      Usuń
  2. Mam, mam, mam! Mam Krotoszyn :-) więc jeśli chcesz mogę Ci karteczkę wysłać. To tak z pamięci, ale przypuszczam że jeszcze jakieś brakujące ogniwo się znajdzie, tylko muszę przeglądnąć kartki, które mam w domu u rodziców - w weekend u nich będę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że bardzo bym chciała. Już wysyłam maila :)

      Usuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)