Translate my blog

czwartek, 21 sierpnia 2014

Łapanie licznika!!!

Gdyby nie łapanie licznika u Weroniki, to nawet nie zauważyłabym, że i u mnie już za chwilę będzie 50 000 wyświetleń. Dla szczęśliwca, który trafi, akurat w 50 000, przewidziana jest nagroda, którą będzie pocztówka. Żeby wygrać należy zweócić uwagę na licznik znajdujący się po lewej stronie tuż nad obserwatorami bloga. Gdy na liczniku będzie 50 000, należy zrobić zrzut ekranu za pomocą PrintScreen i wysłać mi na maila: edtta@o2.pl
Wiem, że trochę za późno to zauważyłam, dlatego też osoby, które będą blisko 50000, niech też wyślą zdjęcie. Osobie, która trafi lub będzie najbliżej wyślę kartkę :)
Przypominam także o trwającym ROZDANIU, które trwa do 31 sierpnia.
No i żeby nie obyło się bez pocztówki, to dziś pokażę Wam karteczkę jaką otrzymałam z konkursu "Fauna vs Flora" od Aty:

Konkurs


2 komentarze:

  1. Jak zwykle spóźnialska jestem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest śliczna, takiej jeszcze nie widziałam!!!

    Gratuluję pięknej liczby odsłon i życzę kolejnych tylu pięknych cyferek!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)