Translate my blog

piątek, 23 września 2016

Pocztówka z Polski

Witajcie po długiej przerwie. Myślałam, że minęło 2 tygodnie, a ostatni raz pisałam tutaj 1,5 miesiąca temu... Na początku chciałabym podziękować Krystynie i Beacie za pocztówki, które do mnie ostatnio dotarły, a także Edycie za kartki z okazji imienin. Dziękuję, że o mnie pamiętacie! 
U mnie ciągle coś się dzieje i choć chciałabym do wymian znów powrócić, to nie wiem kiedy to nastąpi. 
Dziś pokażę Wam przepiękną pocztówkę z Postallove od Madzi z Gdyni. Seria z tymi mapkami jest przepiękna! Może kiedyś uda mi się uzbierać całą kolekcję ;)

Różne


1 komentarz:

  1. Super, że wróciłaś choć na chwilkę, Edyto :) Pocztówka ma świetny kształt i jest interesująca sama w sobie. Widok na niej również bardzo ładny. Nie mam jeszcze żadnej kartki z tej serii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)