Translate my blog

wtorek, 19 lipca 2016

Uniejów

Dziś znalazłam w końcu chwilę, by tu zajrzeć. Naprawdę, chciałabym częściej pisać... Mam nadzieję, że w końcu to się uda, choć na razie w najbliższym czasie będzie to jeszcze niemożliwe... 
A dzisiaj karteczka od Kingi, którą otrzymałam za napisanie 100 komentarzy na blogu Kingi :)
Uniejów to miasto położone nad Wartą w województwie łódzkim, w powiecie poddębickim. Jednym z głównych zabytków miasta jest zamek z XIV wieku, przebudowany w XVI wieku. Obecnie w zamku mieści się hotel, restauracja i centrum konferencyjne.



1 komentarz:

  1. Uniejów kojarzy mi się przede wszystkim z termami - często w Dzień Dobry TVN pokazują to miejsce. :D ale jeszcze tam nie byłam. :( pocztówka bardzo mi się podoba, tym bardziej że lubię widokówki z zamkami. :)
    zapraszam do udziału w konkursie u mnie na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twoją opinię i komentarz dotyczący bloga oraz postów :)